Bjørnar Jostein Rørstrand

Bjørnar Jostein Rørstrand er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Bjørnar Jostein Rørstrand

Den beste tannlegen

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

Bjørnar Rørstrand har vært min faste tannlege i omtrent 10 år, og har hjulpet meg gjennom mange perioder med store problemer med dårlige tenner og svak beinstruktur i kjevebeinet. Jeg har slitt med tannlegeskrekk siden tidlig 80-tall, men Bjørnar Rørstrand er så stødig, trygg og behagelig at han får meg til å slappe fullstendig av selv mens jeg har fått satt på kroner, utført rotfyllinger og rotspissamputasjoner eller når jeg måtte få satt inn et tannimplantat hos ham (og den like beroligende Seong Hwan Jeong).
Jeg bor nå utenbys, men vil gå fast hos Bjørnar Rørstrand så lenge jeg kan, og anbefaler ham virkelig til alle som ønsker en dyktig tannlege!

Avsluttet timer hos Byporten pga denne tannlegen

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

Jeg hadde ising i en tann, Bjørnar tok røntgen bilde men kunne ikke finn noen hull og ville sette opp ny time. Når neste time kom ville han plutselig borre, når jeg da spurte hvorfor han ville borre i en tann som han hadde tatt røntgen av og ikke ikke fant hull i fikk jeg ikke noen svar.

Jeg ba han da sette strøm i tann men det hadde han aldri hørt om, etter dette har jeg byttet tannlege og ny tannlege fant ut at det var tannen ved siden av som det var hull i !

Skal ikke tilbake til Bjørnar eller Byporten igjen.

Anbefales ikke

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

Jeg har gått hos han i mange år, og vil ikke anbefale han. Han respekterer ikke mine behov som pasient, tar ikke hensyn til at jeg gruer meg til å oppsøke tannlege og innbyr ikke til tillit og fortrolighet. Nå bytter jeg til en ny tannlege.

FANTASTISK!!!!!

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

Var hos Bjørnar igår 18/09-13.
Helt fantastisk hyggelig fyr :)
Oser empati av ham. har funnet tannlegen i mitt liv.

Mest omsorgsfulle og snille tannlege som fins

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

Omsorgsfull tannlege og snill. Tar hensyn til om du virker redd el. engstelig i stolen. Forklarer veldig greit hva som trengs av behandling og lar deg selv ta ditt valg. Anbefales hvis du har tannlegeskrekk.

kanskje den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

Jeg fikk ham anbefalt for mange år siden og er utrolig fornøyd. Veldig god og skånsomt behandling, følelse at han virkelig vet hva han gjør, ærlig vurdering om og når en behandling er nødvendig. Jeg har hatt en del tannleger gjennom årene, han kan jeg trygt anbefale på det høyeste

Bra mann!

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

Trivelig kar. Den mest positive og oppmuntrende tannlegen jeg har vært hos, og jeg prøvd mange opp gjennom årene. Skånsom og rask behandling, og resultatet er det så langt ikke noe å si på. Holder meg til han!