Bjørnar Jostein Rørstrand

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Bjørnar Jostein Rørstrand er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Bjørnar Jostein Rørstrand

Værste tannlege opplevelsen jeg har hadd

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

På forhånd ringte jeg for å gi beskjed om min tannlegeskrekk.
Dette ble ikke tatt hensyn til, tvert imot.

Jeg har aldri opplevd så uempatisk og uproffesjonell behandling som dette. Ingen presenterte seg, tannlegen og kirurgen prater i munnen på hverandre ved spørsmål fra meg og de har ikke engang gjort tilstrekkelig vurdering av røntgen før jeg kommer. De spør meg om hvilken tann jeg har LYST å trekke.

Det hele blir en traumatisk opplevelse uten å gå inn i flere detaljer og jeg ender opp med å bruke flere 1000kr ekstra på behandling som burde vært unngått.

Anbefales virkelig ikke å dra til byporten.

Den beste tannlegen

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

Bjørnar Rørstrand har vært min faste tannlege i omtrent 10 år, og har hjulpet meg gjennom mange perioder med store problemer med dårlige tenner og svak beinstruktur i kjevebeinet. Jeg har slitt med tannlegeskrekk siden tidlig 80-tall, men Bjørnar Rørstrand er så stødig, trygg og behagelig at han får meg til å slappe fullstendig av selv mens jeg har fått satt på kroner, utført rotfyllinger og rotspissamputasjoner eller når jeg måtte få satt inn et tannimplantat hos ham (og den like beroligende Seong Hwan Jeong).
Jeg bor nå utenbys, men vil gå fast hos Bjørnar Rørstrand så lenge jeg kan, og anbefaler ham virkelig til alle som ønsker en dyktig tannlege!

Avsluttet timer hos Byporten pga denne tannlegen

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

Jeg hadde ising i en tann, Bjørnar tok røntgen bilde men kunne ikke finn noen hull og ville sette opp ny time. Når neste time kom ville han plutselig borre, når jeg da spurte hvorfor han ville borre i en tann som han hadde tatt røntgen av og ikke ikke fant hull i fikk jeg ikke noen svar.

Jeg ba han da sette strøm i tann men det hadde han aldri hørt om, etter dette har jeg byttet tannlege og ny tannlege fant ut at det var tannen ved siden av som det var hull i !

Skal ikke tilbake til Bjørnar eller Byporten igjen.

Anbefales ikke

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

Jeg har gått hos han i mange år, og vil ikke anbefale han. Han respekterer ikke mine behov som pasient, tar ikke hensyn til at jeg gruer meg til å oppsøke tannlege og innbyr ikke til tillit og fortrolighet. Nå bytter jeg til en ny tannlege.

FANTASTISK!!!!!

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

Var hos Bjørnar igår 18/09-13.
Helt fantastisk hyggelig fyr :)
Oser empati av ham. har funnet tannlegen i mitt liv.