Anders Gangsaas Dyrbing

Autorisasjon (2001)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Oris Dental Fredrikstad Telefonnummer69 33 43 4069 33 43 ...
Jens Wilhelmsens gate 1 1671 Kråkerøy
Anders Gangsaas Dyrbing er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Anders Gangsaas Dyrbing

Veldig bra tannlege

Klinikk: Oris Dental Fredrikstad Skrevet

Utrolig hyggelig mann, som er veldig dyktig i det han gjør! Veldig forsiktig, og fikk ikke min gamle tannlegeskrekk til å blusse opp

Trivelig og flink tannlege som ga tillit til god og seriøs behandling.

Klinikk: Oris Dental Fredrikstad Skrevet

Jeg ble tatt seriøst, god info og løsningsorientert, og jeg ser fram til å starte opp behandling, og få hjelp mot smerter og plager!

Behagelig.

Klinikk: Oris Dental Fredrikstad Skrevet

Jeg fikk akutt vondt i ei tann. Fikk raskt time.
Redd som jeg var fikk hun meg raskt til å slappe av.
Tror og håper jeg har funnet en tannlege jeg kan stole på. Meget fornøyd.

Livsendrende!

Klinikk: Oris Dental Fredrikstad Skrevet

Jeg rakk å bli nesten 45 år før tannlegen, Anders, fikk meg til å grine av ren lettelse over å bli tatt på alvor, ikke dømt for dårlig tannhelse fra dagen jeg ble født (hadde ingenting m dårlig tannhygiene å gjøre)- og han sa med et godt smil at «DETTE skal vi fikse!»- og det gjorde han til gangs! Jeg går med permanent smil nå fordi Anders fixet flotte perlerader oppe og nede i munnen- man skjønner ikke hvordan det føles før man har opplevd å ikke smile på noen år. Tenner er kjempeviktig, og jeg har ALLTID følt meg godt ivaretatt, velkommen og godt behandlet av både Anders og staben v kontoret.
En super tannlege! Jeg anbefaler ham på det varmeste- spes om du har hatt en av de sjarlatanskoletannlegene og/eller de som får deg til å føle skam og grue deg til hvert besøk- Anders er slik alle tannleger bør være! Kjekk og faglig dyktig- og like viktig, han tar pasientene sine på alvor, no judgement å spore der!

Innbydende og profesjonelt

Klinikk: Oris Dental Fredrikstad Skrevet

Det gir et interiørmessig lyst og innbydende inntrykk å komme inn på Tannlegesenteret Fredrikstad. Jeg har vært kunde der i mange år og har vært avgjort fornøyd med mange ting. De som jobber der er lette å kommunisere med, de gir god og fyldig informasjon,det er sjelden ventetid og tannlege Anders Dyrbing og hans kolleger utstråler profesjonalitet. Anbefales .