Greger Grunnan Fostad

Greger Grunnan Fostad er tannlege i Levanger

Siste vurderinger av Greger Grunnan Fostad

Rolig

Klinikk: Tannlegene Levanger Sør Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men følte meg veldig trygg og godt behandlet. Meget rolig og behagelig tannlege som er flink til å forklare hva som skal foregå.

Absolutt ikke fornøyd

Klinikk: Greger Fostad Skrevet

Bruker mye faglig utrykk, som gjør at jeg ikke skjønner hva han skal gjøre. Må ofte tilbake for å fikse på det som han har gjort. Positivt er at du kommer gjerne inn på tiden eller litt før.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Greger Fostad Skrevet

Jeg elsker Greger Fostad! Jeg er pårørende for en person med tannlegeskrekk og mange problemer som måtte fikses over flere besøk. Greger tok veldig godt vare på oss, han var profesjonell og forståelsesfull.

Vi slet noen ganger med å få bedøvelsen til å fungere skikkelig, men det er nok ikke tannlegens feil. I vårt tilfelle ble vi ferdig med et komplisert restureringsarbeid på kortere tid og lavere pris enn forespeilet. Og selv om tanlegeskrekken ikke er borte var det lettere å møte opp når man har en så grei og hyggelig og søt tannlege, som ser hele pasienten, og gir inntrykk av å være oppriktig interessert i å hjelpe mennesker, ikke bare borre i tenner.

Jeg har vært hos flere forskjellige tannleger og er stort sett fornøyd, men jeg må si at Greger skiller seg ut. Han er rett og slett ett funn, en eksepsjonellt god tannlege som jeg anbefaler til alle.