Finn Ragnar Granfeldt

Colosseumklinikken AS avd. Sandvika, Finn Granfeldt, Sentrum Tannklinikk Spesialavdeling

2010

Colosseumklinikken AS avd. Sandvika Prisliste
Finn Granfeldt Priser mangler
Sentrum Tannklinikk Spesialavdeling Prisliste

Colosseumklinikken AS avd. Sandvika Telefonnummer67 52 24 8067 52 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådmann Halmrastsvei 7 1337 Sandvika
Finn Granfeldt
Carl Bernersplass 2 0568 Oslo
Sentrum Tannklinikk Spesialavdeling
Schweigaards Gate 6 0133 Oslo
Finn Ragnar Granfeldt er tannlege i Bærum og Oslo

Siste vurderinger av Finn Ragnar Granfeldt

Tannlege i verdens klasse!

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Sandvika Skrevet

Anbefales på det sterkeste! Utrolig flink og kjempe snill og tålmodig. For personer med tannlegeskrekk er han helt fantastisk!

Perfekt!

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk x1000, men når jeg endelig fikk "mannet meg opp", så er jeg utrolig glad for at jeg fikk komme til Finn. Det gikk raskt og smertefritt. Han var utrolig flink til å fortelle meg alt som forgikk, uten å behandle meg som et barn selv om jeg var nervøs. Plutselig ble det ikke SÅ skummelt å dra til tannlegen likevel. Anbefales!!!

Tipp topp

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private Skrevet

Første besøk etter litt lang tannlege pause ble en behagelig ettermiddag med bedøvelse og borr.
Behandler raskt og effektiv uten smerter. Selv bedøvelsen settes uten å svi.

Utrolig flink og hensynsfull tannlege!

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private Skrevet

Jeg ble anbefalt Finn av en veninne som er like redd for tannlegen som meg, og jeg er veldig glad jeg hørte på henne. Jeg har til nå fått reparert flere hull og fjernet en betent visdoms tann og alt uten at jeg kjente noe som helst (ikke en gang bedøvelsen!). Kontoret hans er stort og fint, og både Finn og sekretæren hans passer hele tiden på at man har det bra og at ikke noe er vondt. Har aldri kjent meg mer komfortabel og ivare tatt hos tannlege noen gang!

Anbefales på det varmeste!