Finn Ragnar Granfeldt

Finn Granfeldt, Fredrikstad Private Tannhelsesenter, Sentrum Tannklinikk Spesialavdeling Mann, 38 år

Autorisert 2010

Schweigaards Gate 6 0133 Oslo

Siste vurderinger av Finn Ragnar Granfeldt

Perfekt!

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk x1000, men når jeg endelig fikk "mannet meg opp", så er jeg utrolig glad for at jeg fikk komme til Finn. Det gikk raskt og smertefritt. Han var utrolig flink til å fortelle meg alt som forgikk, uten å behandle meg som et barn selv om jeg var nervøs. Plutselig ble det ikke SÅ skummelt å dra til tannlegen likevel. Anbefales!!!

Tipp topp

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Første besøk etter litt lang tannlege pause ble en behagelig ettermiddag med bedøvelse og borr.
Behandler raskt og effektiv uten smerter. Selv bedøvelsen settes uten å svi.

Utrolig flink og hensynsfull tannlege!

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Jeg ble anbefalt Finn av en veninne som er like redd for tannlegen som meg, og jeg er veldig glad jeg hørte på henne. Jeg har til nå fått reparert flere hull og fjernet en betent visdoms tann og alt uten at jeg kjente noe som helst (ikke en gang bedøvelsen!). Kontoret hans er stort og fint, og både Finn og sekretæren hans passer hele tiden på at man har det bra og at ikke noe er vondt. Har aldri kjent meg mer komfortabel og ivare tatt hos tannlege noen gang!

Anbefales på det varmeste!