Øystein Ås Løberg

Tannlegene i Doktorgården AS

2009

Tannlegene i Doktorgården AS Prisliste

Tannlegene i Doktorgården AS Telefonnummer31 28 03 4031 28 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkealleen 3A 3470 Slemmestad
Øystein Ås Løberg er tannlege i Røyken

Siste vurderinger av Øystein Ås Løberg

Øystein

Klinikk: Tannlegene i Doktorgården AS Skrevet

Med ekstrem tannlegeskrekk har tannlegebesøk nå gått fra å være ikke eksisterende til regelmessig😊 har fått upåklagelig behandling av Øystein og anbefaler han på det sterkeste

Hyggeligste tannlegebesøk jeg har opplevd

Klinikk: Tannlegene i Doktorgården AS Skrevet

Øystein er min første norske tannlege. Jeg er dansk og allerede vant til høyt nivå. Men å være hos Øystein er jo nesten som å være på spa opphold. Der er en hyggelig og rolig atmosfære og masser av tid. Alt blir forklart og vist i speil, slik jeg vet hvilken tann han snakker om, hvilket jeg aldri har prøv før, det syns jeg er bra.
Når jeg flytter til Danmark igjen kommer jeg til å savne denne hyggelige opplevelse når jeg går til tannlege.

Øystein

Klinikk: Tannlegene i Doktorgården AS Skrevet

Kjempe bra service. Med en som har en smule tannlege skrekk for så og komme til en så faglig å dyktig tannlege og ikke minst rolig. Er en stor lettelse. Har nok aldri hatt en så behagelig tannlege opplevelse før. Anbefales på det sterkeste:)

Flott og imøtekommende tannlege

Klinikk: Tannlegene i Doktorgården AS Skrevet

Øystein er helt topp - så rolig og flott :-) Han er både blid og er veldig faglig oppdatert. Gir råd og veiledning mens han arbeider.

Mannen er mild som Lano!

Klinikk: Odontia Kaldnes Skrevet

Før var tannlegebesøk "blood, sweat and tears". Nå er det som å gå til frisøren! Ved vanlig borring og fylling kjenner man like lite som om man hadde vært fullt bedøvd. Fantastisk!