Øystein Ås Løberg

Øystein Ås Løberg er tannlege i Asker

Siste vurderinger av Øystein Ås Løberg

Min beste tannlege

Klinikk: Tannlegene i Doktorgården AS Skrevet

Hele vår familie har hatt fast oppfølging av tannhelse av Løberg de siste 15 årene 2 ggr pr år for vedlikehold, montering av kroner og tann på stift. De er veldig hyggelige, dyktige og effektive. Vi er veldig godt fornøyde, og vi anbefaler denne tannlegen for alle som ønsker god tannhelse.

Øystein

Klinikk: Tannlegene i Doktorgården AS Skrevet

Med ekstrem tannlegeskrekk har tannlegebesøk nå gått fra å være ikke eksisterende til regelmessig😊 har fått upåklagelig behandling av Øystein og anbefaler han på det sterkeste

Hyggeligste tannlegebesøk jeg har opplevd

Klinikk: Tannlegene i Doktorgården AS Skrevet

Øystein er min første norske tannlege. Jeg er dansk og allerede vant til høyt nivå. Men å være hos Øystein er jo nesten som å være på spa opphold. Der er en hyggelig og rolig atmosfære og masser av tid. Alt blir forklart og vist i speil, slik jeg vet hvilken tann han snakker om, hvilket jeg aldri har prøv før, det syns jeg er bra.
Når jeg flytter til Danmark igjen kommer jeg til å savne denne hyggelige opplevelse når jeg går til tannlege.

Øystein

Klinikk: Tannlegene i Doktorgården AS Skrevet

Kjempe bra service. Med en som har en smule tannlege skrekk for så og komme til en så faglig å dyktig tannlege og ikke minst rolig. Er en stor lettelse. Har nok aldri hatt en så behagelig tannlege opplevelse før. Anbefales på det sterkeste:)

Flott og imøtekommende tannlege

Klinikk: Tannlegene i Doktorgården AS Skrevet

Øystein er helt topp - så rolig og flott :-) Han er både blid og er veldig faglig oppdatert. Gir råd og veiledning mens han arbeider.