Premium Profil på Legelisten.no

Bruk Legelisten til markedsføring!

Premium Profil gir en mer utfyllende profilside enn det du har i dag. Gjør flere tilpasninger og del mer detaljert informasjon slik at de mellom 2-300.000 månedlige brukerne av Legelisten.no lettere kan forstå hvorfor de skal velge akkurat deg og din klinikk.

Vi tilbyr nå følgende muligheter på person- og klinikkprofilsider:

Kun 499,-/mnd (eks. mva).

Opprettelse av Premium Profil forutsetter kjøp av 3 måneder (1497,-), som faktureres når den oppgraderte profilen er lagt ut. Inkludert i denne prisen er oppgradering av en behandlerprofil og en tilhørende klinikkprofil.

Ta kontakt med oss på post@legelisten.no for å komme igang, eller les videre for beskrivelse av funksjonene:

Utfyllende beskrivelse av deg og din klinikk

Du får her et felt på profilsiden der du kan inkludere det du måtte ønske å formidle i ren tekst.

Kontaktskjema

Ved å ha et kontaktskjema på din profil vil du kunne ta mot henvendelser direkte fra Legelisten.no-brukere, til alle døgnets tider. Alle henvendelser blir sendt til en valgfri epostadresse, men uten at denne eksponeres for våre brukere.

Vis et profilbilde

Med tanke på å gjøre profilen mer interessant kan et godt bilde gjøre stor forskjell. Med Premium Profil vil du kunne legge til et bilde på profilsiden din.

Fremhev en pasientvurdering

Du har kanskje fått pasientvurdering på Legelisten.no som beskriver deg og din praksis så godt at du gjerne skulle vist den til alle som besøker profilen din? Nå har du mulighet til å velge en enkelt vurdering som fremheves på toppen av profilsiden din.

Økt synlighet i våre søkeresultater

Du konkurrerer med mange andre gode behandlere på Legelisten.no. Med Premium Profil vil ditt navn få økt synlighet i våre søkeresultater.

Lenke til hjemmeside

Gjør det enklere for potensielle pasienter å finne nettsiden deres. Lenker er også fremdeles et viktig signal for Google's rangering av nettsider, og en lenke fra Legelisten.no vil derfor kunne hjelpe til å rangere nettsiden høyere i Google-søk.