Hjelp pasienter å finne deg og din klinikk

Legelisten har over 2 millioner brukere per år. Med Premium Profil får du en bedre presentasjon og mer synlighet, og gjør det lettere for disse brukerne å forstå hvorfor de skal velge deg og din klinikk.

Basis Profil

Gratis

• Endre og oppdatere informasjon om deg og klinikken

• Bli varslet om nye vurderinger

• Last ned markedsføringsmateriell

• Legg til språk du snakker (kommer snart)

Kom i gang

Premium Profil

Ta kontakt for demo

• Alle Basis Profil-fordeler

• Profilbilde for hver behandler

• Klinikkens logo

• Beskrivende tekst om klinikken og hver behandler

• Timebestilling (enkelte journalsystem)

• Knapp direkte til din time­bestillings­løsning

• Lenke til hjemmeside

• Fremheving i søkeresultat

• Videopresentasjon av behandlere/klinikk (kommer snart)

Bestill demo

* Ingen bindingstid

Hvordan fungerer det?

Hva sier våre kunder?

Robert Plascencia

Tannlege Bislett

Etter flere års erfaring, kan jeg fastslå at ‘Legelisten’ er et populært nettsted som veldig mange henvender seg til i søk etter en ny helseaktør.

Takket være denne plattformen har pasienten mulighet til å gi en offentlig og fair anmeldelse om arbeidet vårt, noe som har gjenspeilet en økning i vårt pasientgrunnlag.

Kurda Mirza

Nittedal Tannlegesenter

Legelisten er en seriøs og profesjonell nettside som gjør det enklere for pasienter å finne frem til sin foretrukne behandler. Denne ærlige tjenesten har vært til nytte for både klinikken og behandlere som driver forsvarlig behandling med høy kvalitet og anbefales til alle klinikker.

Patrick Wullum

Oslo City Legesenter

Vi oppfordrer våre pasienter til å legge igjen en omtale hos Legelisten og opplever et positivt engasjement rundt dette. I tillegg får vi flere besøk både på nettsider og inn døra til klinikken vår.

Magnus Espolin Johnson

Øvre Nydalen Legesenter AS

Svært fornøyd med oppfølging og bistand med markedsføring fra Legelisten.no. Kan anbefales til kollegaer.

Hvorfor velge Premium Profil?

2.4 millioner
brukere i 2022
16 000
helsepersonell
9000
klinikker
110 000
vurderinger
Er du klar over at pasienter bruker Legelisten.no for å velge behandlere og klinikker? To forskere ved SSB faktisk har analysert hvordan pasienter bruker Legelisten og de fant at fastleger med gode vurderinger på vår tjeneste fikk flere nye pasienter enn de med mindre gode vurderinger: Rumor has it: How do patients respond to patient-generated physician ratings?

Med over 110 000 publiserte vurderinger hjelper Legelisten daglig klinikker og behandlere med å få flere pasienter. Ved å ha en premium profil blir du mer synlig for potensielle pasienter og kan konvertere flere besøkende til fornøyde kunder.

Legelisten har over 2 millioner brukere per år. Med en Premium Profil får du en forbedret presentasjon og økt synlighet, noe som gjør det enklere for brukerne å forstå hvorfor de bør velge akkurat deg og din klinikk.

Hva får du med Premium Profil?

• Alle fordeler med Basis Profil
  • Profilbilde for hver behandler
  • Klinikkens logo
  • Beskrivende tekst om klinikken og hver behandler
  • Fremheving i søkeresultatene
  • Lenke til hjemmesiden din
  • Knapp for direkte timebestilling
  • Videopresentasjon av behandlere/klinikken (kommer snart)

Velg Legelisten.no Premium Profil og øk din synlighet, tiltrekk flere pasienter og skap et positivt inntrykk hos de som søker etter behandlere. Ta steget mot suksess og bli en del av Legelisten.no-fellesskapet i dag!

Bestill en gratis demo