Holder ikke mål

Joicy virker hyggelig første gangen du møter henne, noe hun helt sikkert er privat, men etterhvert merker man at hun er meget uerfaren og vimsete. Hun kommuniserer dårlig og gir feil informasjon.

Et eksempel på dette er da sønnen min på ett år var dårlig og vi måtte ta blodprøve. Da fikk vi beskjed av Joicy at vi kunne komme tilbake til kontoret på et annet tidspunkt for å ta prøven. Når vi da kom tilbake fikk vi beskjed fra en mindre snill dame i resepsjonen/laboratoriet, at denne type prøver tar de absolutt ikke på dette legekontoret, det må vi til Ahus for å gjøre. Det at Joicy ikke visste dette, eller informerte oss om dette, gjør meg litt bekymret.

To forskjellige forsikringsselskaper har forsøkt å sende post til henne minst fire ganger uten å få noen respons. Enten er det vanskelig for et legekontor med 5 faste leger å fordele posten de mottar korrekt, eller så er informasjonen vi mottar om postadresse og kontaktinfo helt feil. Uansett er det ekstremt uprofesjonelt.

Jeg er meget misfornøyd og gleder meg til å flytte og bytte fastlege.

Jeg kan også nevne at de ansatte i resepsjonen virker irriterte og sure hver gang vi ringer de. De er ikke imøtekommende i det hele tatt.