Frekk og uprofesjonell

Opptrer svært uprofesjonelt og vil du skal komme til time for hver minste ting (som fornyelse av resept) fordi han vil "se på deg". Han tar ingen prøver eller undersøkelser på disse "kontrolltimene", jeg vil derfor tro det kun er for å få penger på oppmøtet. Er frekk på telefon og avbryter hele tiden, vil ikke høre ferdig på mine spørsmål før han avbryter. Jeg spør om jeg kan få ta blodprøver hos ham og han svarer "kanskje, sikkert", når jeg kommer dit sier han at dette ikke er mulig pga sykemelding. Vært til time for å ta blodprøver en gang før og da ble jeg sendt hjem uten av samme grunn. Mener jeg må komme til ny legetime for å "gå gjennom blodprøvesvar" eller så skal han ha betalt for å sende svarene til meg skriftlig. Dette har jeg ALDRI opplevd hos noen leger eller fastleger tidligere. Svarer på telefonsamtaler fra andre pasienter under legetime og tygger høylytt på tyggis. Svarer sarkastisk uten å lytte og jeg føler meg ikke trygg i det hele tatt på at han forstår hva jeg sier og ønsker.