Profesjonell, kunnskapsrik og dyktig

Jeg oppfatter Moltu som en ekstremt dyktig lege !
Jeg går til Moltu hver 14. dag. Jeg har bodd 11 forskjellige steder i Norge og har derfor hatt mange leger. De medisinene jeg får skriver jeg daglig ned i en bok som en statistikk. Kanskje et tips til andre som synes Moltu er for " slepphendt". Jeg får ikke mer enn hva jeg absolutt trenger. Moltu foreskriver resepter i små kvanta. Og han følger nøye med hva jeg bruker. Han strammer inn med en alvolig men kontruktiv samtale. En samtale som sitter i hele kroppen i lang tid. Moltu opptrer profesjonelt mhp. dette.
Moltu har medisinsk kunnskap generelt som overgår de fleste leger.
Når det gjelder vaksiner mm. er Moltu som en ekspert. Familien ble overført til han da vi skulle med Elvebåt i Sør-Øst Asia. Barna oppfattet han som hyggelig og grei. Moltu gir oss den vaksinasjon som er strengt tatt nødvendig. Det er ventetid; men jeg venter gjerne for å komme til en slik lege. Moltu tar den tid som er nødvendig til alle pasienter som jeg kjenner. Moltu konsentrerer seg mest om meg. Han bruker derfor liten tid foran PC. De fleste sykdommer tar han på strak arm. Moltu har også glimt i øye, også med litt humor hvor det er passende. Jeg vil anbefale Moltu.