Skeptisk og uinteressert lege

Min baby på 4,5 mnd har blod i avføring, eksem og hun har hatt langvarig diare. Hun nyser og hoster mye. Vi mistenker melkeproteinallergi. Legen så kjapt på eksemet og sa at eksem ikke var noe tegn på melkeallergi. Han ignorerte de andre symptomer og så bort fra de. Vi tok prikketest og ingenting slo ut (ofte så slår det ikke ut selv om man har allergi). Han sa at datteren min ikke hadde melkeallergi og ville ikke ta blodprøve for "han ville ikke plage henne". Han så nesten ikke i øynene mine når han snakket til meg,virket rar, arrogant og veldig subjektiv, og som om det var vanskelig for han å finne ord, og han virket usikker om meningene sine. Han sa flere ganger at jeg bekymret meg alt for mye og spurte om jeg jobbet selv i helsevesenet for da bekymrer man seg ofte for mye. Jeg påstår ikke at babyen min har allergi, men jeg vil i hvert fall bli hørt og pga symptomer ønsker jeg meg at babyen blir undersøkt ordentlig. Skal ikke tilbake til denne legen. Så rart at han er til og med en allergi spesialist.