Veldig fornøyd

Har gått til Bente i lang tid og er for det meste fornøyd. Slet tidligere med at jeg var deprimert til tross for at jeg ikke skjønte dette selv (trodde det var noe annet galt med meg). Bente tok seg god tid til å spørre om hvordan jeg egentlig hadde det og foreslo en time hos psykolog. Fikk time etter bare noen uker og er i dag veldig takknemlig for at hun sendte meg videre. Ellers er hun rask og effektiv når det gjelder andre "mindre" problemer.

Når det gjelder oppfølging husker hun meg alltid og er like hyggelig og blid hver gang. Syntes også alle i resepsjonen er hyggelige, men her kan muligens oppfølgingen bli bedre? Slet med kroniske streptokokkbetennelser som ikke gikk vekk i flere år og opplevde flere ganger å ikke få tilbake prøvesvar. Førte til at jeg minst to ganger gikk rundt i flere uker og trodde jeg var "frisk" og at det kun var halsen min som streiket, men etter å ha ringt og mast fikk jeg beskjed om at joda, streptokokkene var ikke borte og jeg måtte få ny antibiotikakur. Dette er forsåvidt det eneste jeg er misfornøyd med, ellers er jeg veldig fornøyd med Bente Eri og Stabekk Legesenter.