Norges beste tannlege for de av oss med tannlegeskrekk

Kardel ble meg anbefalt av andre med "tannlegeskrekk." Etter 5 år med han som tannlege har jeg ikke lengre hull, eller andre problemer med tennene, hvilket har vært en jevnlig forekomst hele livet.

Kardel er den første tannlegen jeg har opplevd en så seriøs samtale om tennene mine med. Han gir inngående forklaring av hva som ses på bildene og sin vurdering for behandling, sett opp egne mot ønsker og behov. Her utover det som er opplevd andre steder.

Kardel har rettet opp tidligere fyllinger og tannbehandlinger som ikke var gjort særlig godt, med et utmerket resultat. Tidligere behandlinger stammer fra både privat praksis i samme prisklasse og offentlig praksis. Flere visdomstenner er trukket og operert ut, med godt utfall, og særdeles god ivaretakelse underveis.

At Kardel er en svært dyktig tannlege merkes underveis i behandlingen, som er både rask og komfortabel, alt tatt i betraktning. Det er vel verdt pengene for årlig kontroll, siden beløpet spares i det lange løp, grunnet særdeles god kvalitet på behandlingene.

Gjennom de 5 årene hos Mikkels Tannhus har jeg fått full tillit til at jobben som utføres på mine tenner er av beste kvalitet, og tannlegeskrekken har mildnet. Personalet kommuniserer godt og empatisk, og tar umiddelbart vare på deg som pasient når behov oppstår.

Anbefales til alle på det sterkeste- og spesielt om du er blant de av oss med tannlegeskrekk.