Styr unna!!!

Dessverre ikke fornøyd med henne, og etter flere legetime hos henne i håp om å få svar men da var det å starte fra begynnelsen igjen. -Utrolig frustrerende og elendig pasientbehandling! Jeg har vært pasient her noen år men har aldri vært fornøyd, siste gang ble det nok, hadde tildeles store plager men kom ingen vei med tanke på behandling og medisiner, fikk ingen råd, ingen informasjon og kun betalte flere ganger legebesøk, hun er mer opptatt av å tjene penger enn å behandle pasienter, legen skal kunne sette riktig diagnose og skrive ut riktig medisiner. hun virker rett og slett uinteressert i deg og dine problemer, føltes veldig uprofesjonelt.
Som pasient føler jeg at jeg ikke blir tatt på alvor, men føler derimot at jeg bruker opp hennes tid og betalte flere unødvendige legetime i en kort periode uten resultat og medisin behandling, fikk helhetlig en dårlig følelse av timen, var veldig irritert og frustrert.
Det at hun har blitt lege må ha vært en status greie. Burde prøve seg ut i et annet yrke, dette er det verste jeg har vært borti av leger.
Vil ikke anbefale denne legen på noen som helst måte.👎👎👎👎👎