Verdens aller beste fastlege!

Hedlin er alltid imøtekommende, hyggelig, omsorgsfull og interessert i hva han kan gjøre for deg.

Hedlin er grundig i all sin legegjerning og det kan faktisk nesten oppleves som slitsomt å fortelle at man er syk, for han sender deg gjerne byen rundt til alle mulige spesialistundersøkelser for å innhente mest mulig informasjon om ditt sykdomsbilde før han stiller en eksplisitt diagnose.

Hedlin tar seg alltid god tid og bryr seg lite om dette går ut over den avsatte tiden for en konsultasjon, men om dette skulle føre til ventetid, venter man aldri forgjeves så lenge man venter på Hedlin! Er han fullbooket hele dagen og jeg trenger øyeblikkelig legehjelp, har jeg også erfart at han ofrer sin egen lunsjpause for å hjelpe. Jeg har opplevd mange leger i min levetid, men det er svært lenge mellom hver gang man treffer leger som er i klasse med Hedlin.

Hedlin er i tillegg meget kunnskapsrik og holder seg alltid oppdatert, og skulle man måtte ha øyeblikkelig hjelp fra en spesialist, ordner han dette hos en av sine mange kontakter mens man venter.

Hedlin innbyr også alltid til tillit og jeg føler meg alltid svært godt ivaretatt av Hedlin. Han er faktisk den aller beste lege i samtlige sammenhenger!