Uerfaren, uprofesjonell og nedlatende

Anders Øgrey Brandsdal hadde vakt på legevakten, og skulle vurdere min tilstand der. Jeg har en mangeårig kronisk kompleks smerte tilstand med eget smerteteam, og hadde nylig startet på en ny medisin.
Han ble forklart tidligere situasjon/ samt nåværende, og ble bedt om å lese journal.
Men til tross for dette var han meget nedlatende både mot meg som pasient og mot min pårørende jeg hadde med.
Han mente jeg ikke var dårlig og burde "bare" slutte på medisinene. Jeg forklarte at det kan jeg ikke, da disse er livsviktige for meg for å overleve.(en kreftmedisin)
Jeg hadde svært lav puls, lavt blodtrykk og var uttørket, noe som jeg forklarte var en bivirkning av medisinen.
Etter hver fikk jeg han til å videresende meg til akutten. Det endte med innleggelse for bl.a intravenøst veskebehandling i 5 dager.
Jeg kan IKKE anbefale denne arrogante, uerfarne, uprofesjonelle og nedlatende legen for noen.
Jeg har vært borti veldig mange fantastiske leger og spesialister, og Anders Øgrey Brandsdal er noe av det verste jeg har vært borte i!