styr unna

hatt henne som lege jevnlig, men nå er det nok og har skiftet. aldri mer.. jeg sliter enormt med muskel å skjelett smerter daglig med revmatisme, jeg har daglige store kjøttsår i hele kroppen. Får ikke hjelp til smertelindring ved behov, spesielt på kalde dager, får beskjed om å ta paract, men desverre er smertene så store at jeg ikke har nytte av ibux og Paracet. Jeg skulle ønske jeg ble hørt , forstått, ivaretatt, og fulgt opp. MR får jeg ikke da hun mener det er kreft fremkallende, samt at fam min må stille opp for meg. har god effekt av paralgin forte , klarer da og arbeide og være sosial og stille opp 110 prosent for mine tre små gutter, men får ikke hjelp til og være frisk av henne. Fikk beskjed om å bli vant med slik helse. Ventetiden er ufattelig lang, flerne timer må en regne med , kontordamene bør ta smilekurs og ett taushetsbelagt kurs. i skranken opplyser de både om navn på tlf og gjentar fødselsnr og sykdomsbildet pr -telefon foran oss så skal betale i kø! skaper IKKE tillitt. mannen (øyvind) virker mer dyktig og presis. Hun overser symptomer, og nærmest gjetter og sender meg hjem. Savner den gamle Haldis. telefonkø er også helt forferdelig lang. Styr unna denne legen!!!