Dyktig lege, ikke fullt så bra klinikk

Michael Ballke er en dyktig lege som kan faget sitt meget godt. Han er direkte med sine pasienter om hva som må gjøres for at man skal bli bedre, noe jeg setter stor pris på og som har hjulpet meg mye.

Dessverre er ikke legesenteret like mye å skryte av:

1. Venteværelset er trangt, og det er ofte veldig fullt så man blir sittende nærme mange andre syke mennesker.

2. Sekretærene er generelt lite behjelpelige, og overhodet ikke opptatt av å faktisk prøve å hjelpe deg. Det er svært sjeldent ledige timer i nær fremtid, og hver gang jeg har vært syk og har trengt medisiner har jeg blitt avvist og tilbudt time lenger frem i tid. Det skal ikke være slik at man nærmest må ligge på dødsleiet før man får hjelp... Det har man legevakten til.

Dette er dessverre et gjennomgående problem i Sandefjord hos de fleste legesentre. Jeg ser ikke poenget med å ha et legesenter om det aldri er tid til en rask undersøkelse for å få medisiner man trenger.

Alt i alt er Michael Ballke en fantastisk god lege som jeg ville anbefalt til alle. Det er synd at mange dyktige legers omdømme blir ødelagt av inkompetente sekretærer...