Dyktig lege, men dårlig kommunikasjon og oppfølging

Marit Bjørnnes tar seg alltid god til til meg og jeg føler meg godt ivaretatt når jeg endelig sitter på kontoret hennes og prater ansikt til ansikt.
Desverre føles det alltid ekstremt innviklet og knotete å få time,resultater av prøver, henvisninger som aldri blir noe av uten at man selv må purre, osv.
Ofte er det ukesvis med ventetid for å få en time, vanskelig å komme igjennom på telefonen og de to siste gangene har jeg ventet 45 minutter over tiden.
Etter å ha ventet 3 uker på svar på en MR av skulderen, ringte jeg ned dit. Marit var på ferie, så jeg ble satt over til Eivind Borna. Han var opptatt med en pasient, men sa han skulle ringe meg opp snart med resultatet. Hørte ikke mer fra han. Prøvde igjen idag, resepsjonisten sa hun skulle gi Eivind beskjed om å ringe i løpet av dagen. Nok en gang hørte jeg ikke mer fra dem, så jeg ringte tilbake ca.14:50, uten å få svar..

Rett og slett for dårlig kommunikasjon og oppfølging ødelegger opplevelsen av en ellers meget dyktig, sympatisk lege som man føler bryr seg om en