Ikke bra tannlege

Hyggelig og blid tannlege. Ble godt tatt imot, men tannlegen var 15 min forsinket. Positivt at man kunne få time på kveldstid etter jobb. Smertefull og hardhendt fjerning av tannstein sammenlignet med andre tannleger jeg har vært hos.
Opplevde å bli spurt om flere ting mens jeg hadde utstyr og mye vann i munnen og derfor ikke hadde mulighet til å svare.
Jeg fikk råd om tannhygiene, noe som er bra, men jeg følte at informasjonen ble gitt mer som en ordre enn som et godt råd.
Jeg følte meg veldig utrygg på de faglige vurderingene til denne tannlegen, da hun kom med anbefalinger etter å knapt ha undersøkt meg. Som en del av "dealen" til tannlegen, fikk jeg et gavekort på 500 kr til bruk på evt. fremtidig behandling. Noen ville kanskje oppleve det som positivt, men dette gjorde meg skeptisk til tannlegens intensjoner og terskel for å behandle.
Jeg valgte derfor senere å gå til en annen tannlege for vurdering. Tannlegetimen var veldig billig, men da jeg ba om utskrift av journal, sa tannlegen først at det var ok, for å noen minutter senere kreve ekstra betalt for dette, noe jeg synes var ugreit. Jeg har allerede funnet meg en ny tannelege.