Sur tannlege

Opplevelsen 21/08/2019 da gutten min var hos tannlegen var særdeles ubehagelig.
Han måtte fikse hull i tanna,og selvfølgelig var det mangen spørsmål og usikkerhet.
Jeg som satt på sidelinja kunne se at at tannlegen blei irritert og brydd av spørsmålene fra ett barn,som lurte undrende på om det kom til å gjør vondt🤮kroppspråket hennes bak ryggen på gutten min var ubehagelig å se på.
I steden for å svare både en,to og tre ganger på at om at det ikke kom til å gjør vondt fikk han beskjed om at dette hadde hu allerede svart på.
Den eneste oppgaven han hadde var å puste.
Når han spurte om hva hun skulle gjør,fikk han beskjed om at det var ikke alt han trong vite.
Plutselig måtte vi ha fem minutter pause der tannlege for ut av rommet irritert.
Dette var greit da jeg fikk roet ned gutten selv,siden tannlegen overhode ikke var i stand til dette.
Når tannlegen kom inn igjen lettere irritert og fortalte at nå hadde dei måtte sende hjem noe grunnet gutten min bobblet det i sinnet mitt😱 skulle det nå vær hans skuld at det tok tid? Hullet i tanna visste dei allerede var komplisert,så hva med planlegging?
Neida,gi nå for all del gutten min som allerede ikke hadde det vondt skuldfølelse også🤬