Ikke tillitsvekkende

Alltid 30 min - 3 timer for sein, dårlig på kommunikasjon, kommer og henter etter at hun er sein uten en eneste beklagelse, hvorfor var hun sen? Jo, fordi hun besøkte andre hjemme eller var tolk, altså greit det, men ikke greit når du vet at du har ventende pasienter, og jeg ser at alle som kommer langt etter meg blir tatt inn før meg alle som en av både henne og andre leger. Når man først er inne møter man på en kjeftende stemme, utålmodig, kaster meg ut i venterommet (på innsiden) etter å ha vært inne hos legen i 30 sekunder - 2 min (aldri vært inne lenger enn det), venter igjen for blodprøve, tar blodprøve, blir kastet ut til venterommet igjen, må vente enda lenger igjen, blir tatt inn for resultat på blodprøve, nevner såvidt hva det er og sier at jeg må betale (wtf), jeg sier at jeg trenger legeerklæring for timen og hvs skjer? Jo legen legger til 100 kroner når jeg vet at andre leger gir bekreftelse gratis, på vei ut i det jeg lukker døren sier legen "ikke ta farris, melk.." og Gud vet hva hun sa for det fikk ikke jeg med meg når døren lukket seg, verste legen jeg har vært borti. Frarådes på det sterkeste, frarådes spesielt om man sliter psykisk. Tilgjengelig er hun heller ikke, og man må vente i flere uker og måneder for time, og ser ikke på deg i løpet av timen men bare på skjermen.