Vurdering Abdaly

Abdaly setter seg ikke inn i plagene mine. Jeg har amalgamforgiftning med alle dens plager. Jeg har spurt om han ikke kan henvise til en spesialist, men uten hell. Kvikksølvet har fjernet all naturlig søvn. Må ha mogadon for å få sove. På time torsdag i sist uke lovet han å sende mogadon i går. Da jeg kom på apoteket i dag, var det ingen resept. Gikk til legekontoret. Da hadde han ikke tid til å sende den. Dette gjentar seg nesten hver gang. Besøkslegen fungerer ikke.
Jeg er hos legen hver 3.uke pga andre medisiner. Det er alltid lang ventetid før time. Spør jeg om noe, så sier han neste gang. Når jeg kommer neste gang, har han heller ikke tid. Amalgamforgiftning er veldig likt ME. Hver tur til Sande tar mange krefter. Det vil han ikke forstå. Jeg trenger en lege som kan hjelpe. Hadde en time hos Reza i fjor. Han søkte om ketogan på blå resept for meg. Det fikk jeg. Abdaly gjorde ingen ting. Jeg visste ikke at det gikk an. I resepsjonen bør det også være en norsk. Vi har en helt annen kultur.