Ikke særlig hjelpsom

Fikk time hos denne legen fordi min fastlege ikke hadde tid. Forklarte problemet mitt da vedkommende mente at jeg hadde brukt medisinen min lenge nok og at det var grunnen til at problemet mitt fortsatt var der. Dette stemte ikke ettersom jeg fikk beskjed fra min fastlege at jeg kun skulle bruke medisinen i 1 uke og kontakte de igjen hvis det ikke hjalp.

Etter 4 minutter spurte jeg vedkommende om jeg kunne stille et spørsmål til da jeg fikk: «Jeg har ikke tid, jeg tok deg i dag fordi din fastlege ikke hadde tid men jeg har virkelig ikke tid til å hjelpe deg mer». Dette synes jeg var veldig uhyggelig etter som jeg selv er en pasient. Jeg betalte for legetimen for å få hjelp av henne, men ble sendt hjem etter 5 minutter inne i kontoret hennes fordi hun ikke hadde tid. Hvis de ikke har tid til å ta i mot flere pasienter, så burde de la være å gjøre det! Jeg betalte for denne timen og trodde at jeg skulle få hjelp til å løse plagene mine, men dette var virkelig en dårlig time. Fikk ingen hjelpsomme råd eller anbefalinger.

Jeg tror vedkommende er mer opptatt av å tjene penger istedenfor å faktisk hjelpe pasientene sine. I tillegg er det alltid forsinkelser fordi de tar i mot så mange pasienter. Jeg måtte vente 30 minutter. Til denne legen skal jeg aldri igjen.