Forhastende og stresset

Forhaster en hver time på 10-15 min etter at hun er forsinket hver gang, som blir fulgt opp på en svært dårlig og useriøs måte. Henvendte meg til legen med alvorlige fysiske problemer, hvor lege ønsket å ta blodprøve for å undersøke. Får svar på SMS 5 dager senere, hvor jeg får beskjed om at prøvene var ok i korte trekk med skrivefeil, uten noen form for råd eller anbefalinger til hva som bør gjøres videre.

Tok også noen prøver i fjor, hvor jeg mottar prøveresultatet som kan se ut som kodespråk for en som ikke har medisinsk innsikt. Dette var kun kopiert og limt av Auflem, hvor hun til slutt legger til hva som er feil med prøvene (uten noen forklaring eller beskjed om videre løp). Resulterte i at jeg måtte ringe inn til sentralbrodet 4 dager på rad, før jeg faktisk fikk beskjed om hvordan jeg skulle forholde meg til dette.

Auflem er på ingen måte en dårlig person, men dessverre er engasjementet for oppfølging svært dårlig. Med Auflem som fastlege føler jeg meg som en av mange pasienter, hvor kapasiteten og tiden strekker dårlig til.