Skam

Jeg har gitt mange sjanser til dette legesenteret, siden jeg har hatt litt useriøse leger tidligere, og ønsket at elisabeth skulle være den legen jeg ville bli med resten av livet.

Dessverre er dette en av de verste, i min mening. De svarer aldri og legger på konstant, vet ikke om dette er bare med meg men det er ikke greit.
Jeg har også måte betale dobbelt, legen min vil aldri la meg betale med giro, hver gang jeg ønsker giro så må jeg diskutere med henne.
De fleste gangene vinner hun fordi jeg ikke orker å heve stemmen min og bruke energi på sånt.

Den første gangen jeg måtte betale dobbelt + en purring med 70kr ekstra og de ønsket at jeg skulle betale samme regning for tredje gang.
Så prøvde jeg å kontakte legekontoret, siden purrestede ba meg om å kontakte de, fordi de måtte ha bekreftelse fra hun. Jeg prøvde å kontakte de flere ganger fikk bare beskjed om å bestille time for å prate med elisabeth om dette og få pengene tilbake. (Altså måtte betale 300kr for å fikse dette)
Jeg sendte da mail 2 ganger + purre stedet sendte også mail, men begge ble ignorert.
Jeg sendte vipps forespørsel 2 ganger med forklaring men ble ignorert da også.

Til slutt tok dette over 3 mnd (mai-juni) før jeg måtte dra ned til legekontoret med samboer, siden hun ikke tok meg seriøst.
Vi stoppet henne opp og forklarte alt, og ba henne om å ordne opp i dette rotet. Hun sa da at hun hadde vært på ferie.
Dette var korrekt men hun hadde vært på ferie fra startet av mai og kommet tilbake etter maks en uke.
Det var ikke noe beklagelse eller noe.
Heldigvis så ordnet dette seg til slutt.

Dette prøvde hun seg på en gang til. (anbefaler å ikke betale med vipps direkte til henne) Det var da jeg bestemte meg få å bytte lege.

Jeg ringte dem + jeg dro til legekontoret får å spørre om de får sendt journalen min videre(November) Det er nå Februar og enda ikke noe journal, da også sa de at jeg må betale dem for å skrive den ut, måtte forklarte dem at pasient bestemmer dette selv. At jeg trenger den ikke skriftlig men den må bli sendt elektronisk til den nye legen. (Dette er hva min nye lege ønsket)

Resepsjonen damene er helt OK, hun ene er helt fantastisk iforhold til de andre.
Hvergang jeg var der så har de maks 5-10 min til å prate og det er det jeg får får å betale over 300kr uten giro.
Den nye legen min gir meg 30 min for 250kr.