Ikke gått til tannlegen på 10+ år sier du? Da er det HIT du skal dra :)

For noen utrolig dyktige fagfolk! Jeg har jobbet i helsevesenet selv og de dyktigste er de som kan gjøre jobben mens de har en god tone med både pasient og med kollegaer. - De som får deg til å slappe av og har en lett og ledig tone med alle. Jeg har lest noen få surmagede anmeldelser her og de skal dere ikke bry dere noen ting om. Jeg hørte selv det som noen beskriver som «sladder», og det er ikke sladder i det hele tatt. Hvis tannlege eller tannpleier advarer deg om at du bruker litt for mye snus og farene ved å ikke pusse tenner og lignende så er dette et nyttige råd. Hvis du velger å ta det personlig og som kritikk, så er det på din kappe. De er proffe på denne klinikken og hvis de beskriver at de har hatt pasienter med tenner som «flagrer» (litt skremmende, men også veldig morsomt), så er de ALDRI på kant med taushetsplikten. Jeg ønsker å sammenligne det med en lege som sier at han har hatt folk som røyker 40 om dagen i 40 år, og som nå har fått lungekreft, for å få deg til å slutte å røyke.

Alt i alt er denne tannklinikken vanvittig bra. Jeg har anbefalt den til venner og bekjente.