Fokus på profit

Etter å ha beskrevt min tannproblematikk og at jeg hadde bilder i fra før, fikk jeg beskjed om at jeg måtte ta nye bilder. En CAT scan koster 2500kr. I ettertid har jeg vært hos andre tannleger og de har sagt at jeg ikke trengte å ta nye bilder ettersom jeg hadde disse i fra før. I tillegg fikk jeg beskjed om at jeg burde gjøre en behandling selv om det var stor sannsynlighet for at jeg måtte ha implantat. Når jeg snakket med andre oralkirurger så sa de at det beste var å trekke tannen og sette implantat med en gang. Ikke slik som Gilberto mente. Han mente at vi burde prøve å rotfylle selv om det var 2 fraksjoner som med høy sannsynlighet ville sprekke opp. I ettertid innrømmet han dette. Her koster en rotfylling 12000kr. Mitt totale inntrykk er at her prøver de å melke deg for så mye penger de kan og tenker mest mulig profit. De er kanskje flinke men det er det mange som er og som også tenker på at kostnadene ikke skal ruinere hver enkelt. Mitt råd, undersøk grundig andre steder før du går hit!