Dårlig behandlet av helse betjeningen

Jeg har aldri opplevd makan til oppførsel av både helse sekretæren i luken og gynekologen Kristian Guttu.
Brukt Guttu 3 ganger, den fjerde skulle være i dag, men tålmodigheten min gikk rett i gulvet. Kom kvarter før timen min, henvende meg pent og ryddig, men navn og klokke slette i luken! Fikk dermed beskjed at alt er i orden og ble bet å sette meg ned og vente, jeg blir hentet :)
Sitter og venter i vente rommet. En av verdens minste venterom , da alle som sitter bak glasset eller verken de som går ut og inn dørene, har GOD oversikt på pasientene som har ALLEREDE har sjekket inn!
Ja da, sitter og venter som sagt og følge spent med hver gang døra åpner seg. Han kommer ut og henter ei dame som satt der før meg. Timen min er kl14:00. Han henter henne kl13:55. Alt i orden , vi alle vet at vi aldri kommer inn i riktig tid. Og der kommer min første sorte prikke på RESPEKT! Ingen respekt av han. Om du har betalt parkeringen, skal på jobb, eller hente unger. Avtale er faktisk ikke en avtale, det er bare noe de sier, men så kommer du inn når det passer dem.
Så! Kommer ut pasienten før meg, så venter jeg og ser mot døra. Tok litt lang tid til han åpna døra ... hva kl var vel 13:50. I mellom tiden så kommer den ei dame til. Han åpner endelig døra og henter henne.
Okay tenkte jeg, da få jeg gå til luken å spør om det er så pass lang vente tid i dag!
Betjeningen bak glasset spør igjen hva jeg het igjen. ( null kontroll på oss HELE 2 pasienter) Hun i luken påstår at han har ropt navnet mitt 2 ganger!!! What!!! Jeg sier at jeg satt og så mot døra hele tiden. Så sier hun plutselig at jeg har satt meg på feil side i venterommet på ca 20 kvadrat metter!!! På feil side klesstativet! Utrolig! De vil at vi skal sitte med avstand mellom oss, og da velger jeg en hjørne i rommet som er mindre folk. Hun sier at jeg er hissig og må bare sette meg ned! Ble behandlet og snakket til som at jeg er 5 år. Ufin måte på å snakke til kundene/pasientene.
Aldri har fått vite om resultatene mine fra prøvene jeg har tatt disse gangene jeg har vært der.
Derfor så nå kommer jeg aldri til å gå ditt igjen. Det holder med disse 3 gangene jeg har vært der. Nå har jeg fått nok av de.

Utrolig at de holder på sånn til dag i dag og ingen ta tak i dette.

Ingen vennlig hilsen her