For så vidt fornøyd

Jeg følte kommunikasjon med kirurgen var litt uklar. Ikke fra min side men hans.
Jeg fettsugde hake og fjernet fettputer i kinnene da jeg har mye fett under hake og runde bolle kinn. Jeg følte det ble et bra resultat de første 6 mnd, jeg var ikke spesielt hoven, hevelsen gikk ned kjapt etter 4-5 ukers tid.
Han sa at alt av fett under hake vil bli fjernet og at ansiktet mitt vil bli betydelig slankere etter å fjerne fett putene i kinna.

Men jeg merket fort at det var fortsatt fett under haken, jeg bestillte ny time etter det hadde gått 9-10 mnd ca. For å si i fra at resultatet ble ikke som han hadde sagt det ville bli men han sa dette vil bli bedre etter et år. Dette har da ikke blitt bedre, 4 år etter sliter jeg fortsatt med dobbelt hake og mye fett på halsen.
Jeg hadde et realistisk syn på dette før jeg gjorde operasjon, men jeg følte ikke det ble informert godt nok til meg om hva jeg burde forvente og jeg følte han ikke prøvde å gjøre meg noe fornøyd men mer etter hva han selv synes var bra. Jeg ville helst bare gjøre det en gang men nå må jeg ty til andre ting for å stramme opp og få bort det resterende fettet, slik at det ser bra ut og ikke klumpete og hengete.

Men ellers var han hyggelig, og sykepleierene tok utrolig godt vare på meg og jeg Følte meg trygg. Så denne klinikken anbefaler jeg, men vær tydelig på hva du ønsker og spør om hva kirurgene kan oppnå. For først og fremst er det din kropp dette handler om, ikke kirurgen sin.