Utrolig mye stolthet

Jeg hadde henne som lege i 2016-2017 før jeg bestemte meg å bytte i 2018.

Altså, hun hadde så mye stolthet at det å spørre om hun kunne henvise meg til en dermatolog gjorde henne fornærmet. "JEG kan mye om hud problemer".
For så å fortelle meg at min akne ikke var så aller verst, noe jeg er enig i og jeg lagde aldri den påstanden. Går å henter en bok for å vise hvordan ordentlig dårlig akne ser ut. Jeg tenkte bare, om aknen din er såpass dårlig som vist i den boken så vil ingen medisin kurere deg, bare forbedre huden. Min hud var ikke perfekt, men ikke langt unna ideelt som gjør at medikamenter/kremer osv faktisk kan hjelpe meg med å nå et perfekt resultat. Nettopp fordi at den ikke er forferdelig dårlig.

Uansett, hun ga meg en krem som var så sterk at den etset igjennom håndkleet mitt.

Generelt sett (basert på mine andre legebesøk) så er hun skummel å besøke fordi hun elsker å klage, ikke egentlig bryr seg og helt ærlig virker ikke så kunnskapsrik. Moren min hadde samme problemer så nå har hele familien min bytta fastlege. Det virker også som om de fleste i venterommet er gamle folk, til nesten alle tider.