Trygg og profesjonell

For en lun og flott dame! Jeg tok en brystreduksjon, og det er viktig for oss som kommer inn både usikre og litt flaue at man blir behandlet med en respekt og ydmykhet, som viser at det er et menneske som både skal operere og som skal opereres, og som med trygg og kunnskapsrik hånd skal lede oss gjennom dette. Ikke bare har Mette trygghet gjennom erfaring, men også en vennlig og avvepnende humor som gjorde at hele opplevelsen ble god. Og glem nå ikke resten av apparatet rundt; fantastisk anestesilege og -sykepleier! Og nydelig sykepleier som tok meg godt i mot, skravlet med meg gjennom oppvåkningen og fulgte meg trygt ut i bilen når jeg kom meg på beina. Og de som svarer kjapt på tlf og epost når jeg plutselig får spørsmål jeg trenger svar på..
Kunne skrevet mye mer om dette, og siden jeg ennå er nyoperert, så er det jo ikke sikkert at resultatet blir så bra som jeg håper (JA, det ser bra ut så langt!) Men uansett sluttresultat, så vil jeg anbefale denne gjengen på det sterkeste om du vurderer noe lignende. Du er i gode hender!