Above and beyond

Jeg er en mann med øye for detaljer. Liker å holde meg i form med trening og spiser bra.
Ble operert for gynekomasti ( mannlige bryster ) noen år tilbake og ble ikke helt fornød med resultatet. Det ble seende ok ut, men ikke det som stod til mine forventninger. Slo meg til ro med at dette ble "as good as it gets". Jeg forsøkte enda hardere å trene og spise bra, men jeg aldri helt fornøyd. Hvilken lege hadde en slik innsikt at han kunne forstå min forklaring til hva jeg ønsket å forbedre? Ikke minst var det kanskje og forvente det umulige? Hans faglige dyktighet måtte være overtruffen. Han måtte også forstå hvor tungt dette veide meg ned og ta stilling til om resultatet faktisk kunne bli noe bedre. Forstod han like godt som meg selv hva en tidligere kroppsbygger / fitnessmann likte? Kunne han se hva jeg drømte om skulle bli mine nye fettfrie og maskuline brystmuskler?
For å lykkes i en slik operasjon må kirurgen forstå mange faktorer. Han måtte ha forstå hva som er estetisk vakkert, ha faglig kompetanse og være pinlig nøyaktig.
Jeg er nå operert hos Alexander Vigen 2 ganger. Han har formet mine brystmuskler på en sli måte at han fjernet fett langs yttersiden av kanten mot armhulene og langs flankene. Han har fjernet fett under brystvorten og løftet de elegant noen millimeter oppover. Han har vært veldig grundig. Dette med å forme konturer, fjerne fett, løfte og stramme. Ja, jeg er rett og slett imponert over denne mannen. Det Dr. Alexander Vigen har utrettet på min 41 år gamle kropp trodde jeg ikke var mulig. Kresen som jeg er, har resultatet alikevel blitt svært tilfredstillende.
Jeg er 100% forpliktet til Dr.Vigen om jeg skulle trenge noen ytre forbedringer gjort på mitt utseende. Han er svært dyktig på og rette opp det som har forfalt og han klarer også imponere med stødige hender og svært gode artistiske evner . Han skjønner hva jeg er uten at jeg trenger å komme med lange forklaringer. Tusen takk!