Trygg hele med Dr Mette Haga

Jeg har ventet alt for lenge med å rette opp i en plagsom resctus diastase etter tre graviditeter. Møte med Mette på konsultasjon gav umiddelbar trygghet. Jeg følte meg hele veien trygg og godt ivaretatt og er utrolig glad jeg gikk for å ta full bukplastikk på Akademikliniken. Når jeg hadde bestemt meg viste det seg at det er eneste sted man får overnatte i Oslo ved bukplastikk og dette kan jeg ikke rose nok.

Jeg var mye tryggere i forkant ved å vite jeg ville få hjelp og pleie første døgn og etterpå var det utrolig deilig å reise hjem med første døgn unnagjort.

Klinikken svarte meg raskt når jeg trengte hjelp på telefon for spørsmål eller om smertestillende. Følelsen at man blir tatt på alvor med alle undringene man har i en slik utlevert situasjon er uvurderlig og det kan du virkelig stole på at Dr Haga vil gi deg. Hun er meget nøyaktig og flink.

Er utrolig glad for valg av klinikk og ikke minst for valget jeg tok om å prioritere meg selv og helsa mi for å slippe leve med følelsen av «åpen mage».