Dyktig lege.

Fantastisk dyktig lege med masse erfaringer og kunnskaper. Jeg slet med klør i leggen og kroppen i snart 10 år, starte fra oktober til slutten av april, verre i mensen perioden. Start å klø kl.18-19 og 02-03 om morgen. Når det er verst jeg tør ikke å legge meg, som 10.000 maur spise under huden, brukt en gang gaffel til å klør til jeg blø,min tidligere fastlege tok allergi tester, brukte alle slag allergi piller, ingenting hjalp, jeg beskriver med som en sunn og flott 50 åring, bruker ingen medikamenter, kun allergi piller når klør starte, jeg jobber i skjønnhet bransjen,
Smurte meg hverdag nøye og passe godt på huden min. Tore Olai tok Norge største allergi tester fant oxo ingenting, klør skjer bare i Norge. Ikke når jeg er i utlandet. Klør med og uten utslett....jeg ble helt utslitt og gitt opp, tenker jaja jeg skal lever med det....men 3 dager side Tore Olai sa at han vil gi meg kortison sprøyte og det er verdt forsøk sa han, jeg nøler, ( jeg er redd for sprøyte og utrolig følsom for alle bivirkninger av alle slag medikamenter) men valgte å stole på Tore Olai. Rett etter han gitt meg sprøyte, kroppen føler godt og varm spesielt i begge beina, ingen klø på kveld, fikk sovet hele natten våknet uthvilt, det går an å får nytt liv. Fantastisk lege har gitt meg livskvalitet tilbake etter 10 år. Ord er for fattig...evig takknemlig for at du er fantastisk dyktig.