Tilsvar til vurdering

En lege/legekontor med dårlig kommunikasjon og service

De gangene jeg har vært innom fastlegen Ehsna Bano Ali og legekontoret har jeg følt meg mer som en byrde enn som en pasient som blir ivaretatt på en god og trygg måte. Journalen har fastlegen aldri lest gjennom før timen/telefonkonsultasjonen starter, hvilket har resultert i at vi enten bruker 5-10 min ekstra på at hun leser gjennom, eller at jeg må dra gjennom hele historien og bakenforliggende på egenhånd. Har også kommet med henvisninger fra fysioterapauter og leger på Rikshospitalet. Istedenfor å ta disse henevndelse til etterretning har fastlegen heller kommet opp med egne løsninger, som har resultert i at ting har tatt mye lenger tid enn hva det nødvendigvis ville gjort.

Servicen blandt de som jobber i resepsjonen er skremmende dårlig. Istedenfor å ha en vennlig innstilling til pasientene som kommer innom opplever man at personell ofte nedsettende i toneleiet og er i dårlig humør.