Useriøs - fikk video konsultation på hudplager -

Gikk til Dr Dropin og fikk henvisning til Spesialistsenteret og endte opp hos Dorte. Samme dagen jeg skulle ha time fikk jeg SMS om at denne ville bli på videokonsultation, fikk ikke valg eller spørsmål om dette var greit. Fikk bare beskjed om at laste ned app til videokonsultation, det var det. Møtte opp til videokonsultation, der hon også var forsinket med 10-15 min. Men der virket heller ikke videon, så da ble jeg oppringt istedenfor. Hele samtalen varte i 9 min, og fikk egentlig ikke ut så mye av det. Veldig stusselig at hun nesten ikke visste hvorfor jeg skulle komme på time. Men i samtalen fikk jeg beskjed om en sykepleier/resepsjonist skulle ringe meg tilbake dagen etter for tester på rygg. Blir oppringt idag (28/4-21), og hun resepsjonsdama der var bare rett og slett frekk. Kalte meg rusk når jeg spurte om jeg kunne få ny time i sommer, da den jeg ble tilbudt ikke passet. Dessuten ble hun helt fra seg når jeg stilte spørsmål rundt hvorfor jeg måtte betale 444kr for en videokonsultation - jeg var ikke enig at jeg fikk en tjeneste som jeg skal betale for. Skjønner ikke hvordan det var mulig, spesielt når jeg var rolig i hele samtalen. Så her ville jeg hverken anbefalt lege eller klinikk. Styr unna.