Frekk, ufin lege. Advares mot på det sterkeste

Jeg fikk utført koloskopi på Ringvoll klinikken av Dr Jafar Mousavi i mars 2021.
Det var en fryktelig opplevelse jeg ikke unner noen! Han satt og trykket på mobil da jeg kom inn i rommet. Jeg blir liggende i ca 3-4 minutter før han snur seg mot meg og sier st vi skal starte. Jeg forsøker å si at jeg er engstelig for undersøkelsen (har tatt den 2 ganger tidligere på sykehus, og jeg vet at det for meg er smertefullt).
Han svarer da at det verste han vet er å ha kvinnelige pasienter i min aldersgruppe (30-40 årene). Han sier videre at han er helt sikker på at jeg ikke er ordentlig tømt, at jeg kommer til å klage på at det er vondt og at jeg i ettertid vil sende inn en klage på han. Han sier også at han vet at undersøkelsen er bortkasta og at det eneste jeg sliter med er forstoppelse (FØR undersøkelsen er startet).
Han kjører så kameraet inn i meg før jeg har fått smertestillende og dytter kameraet innover i tarmene samtidig som sykepleieren begynner å sette smertestillende. Jeg roper au, og han sier da at om det er så smertefullt for meg så kan han bare avslutte og trekker ut kameraet med engang - og gjør det uten å høre med meg. Ca 2-5 minutter ut i undersøkelsen. Som sagt har jeg tatt denne undersøkelsen tidligere 2 ganger på 2 forskjellige sykehus- og har aldri opplevd det på denne måten før.
Titalt omtåket av smertestillende går jeg ut, ingen undersøker om jeg kommer meg ut eller finner veien. Mannen min ser at jeg sjangler rundt på parkeringsplassen uten å vite hvor jeg er og får meg inn i bilen.

Jeg må nå ta koloskopi på nytt - et annet sted.

Så jeg anbefaler alle å STYRE UNNA MOUSAVI!