Det begynte så bra, men er ikke lengere fornøyd.

Fikk Daniel som lege i 2018, og var igrunn veldig fornøyd med å endelig få en lege som virket interessert og villig til å hjelpe med mine overvektsproblemer.
Han er veldig hyggelig, gir et tydelig inntrykk av at han er der for å hjelpe og kom med gode råd.
Dette stoppet dog veldig brått opp iløpet av det neste året. Jeg føler meg nå igrunn veldig hjelpeløs, til tross for mange timer med forklaring om hva jeg kjenner på av plager, og hva jeg tror er årsaken, og hva som kunne ha vært en hjelpende hånd.

Han er ikke spesielt flink til å spørre og grave, og er veldig nølende til å henvise til spesialist, det føles nesten som at han tar det som et nederlag om man spør om å få henvisning til spesialist.
Han er heller ikke flink på oppfølgning, her må man følge med selv og bestille nye timer for oppfølging.

Har nå holdt på i 3 år å finne ut av mine plager med Daniel, og føler ikke lenger at jeg blir tatt seriøst i mine henvendelser, og det blir skrevet ut resepter på ting jeg føler er helt unødvendig eller helt urelevant til mine behov.

Håper på en bedring etter besøk hos speisalist senere i sommer.