Altfor lite praksis

Har hatt Vahid som fastlege i ett halvt år nå. Virker usikker på mange områder. Min datter på 2,5år har vært mye sjuk. Hun har blitt kvalt av eget slim om nettene, hatt over 41 i feber uten å få komme inn,jeg blir bedt om å ringe legevakten, som igjen sier jg må vise til neg coronatest på henne før de tar henne inn. Da jeg ringer å bestille time til Coronatest, får jeg beskjed om at dette ikke blir utført, og igjen blir jeg bedt om å kontakte fastelgen.
Måten du blir møtt på her, er tragisk. Erfaring med barn er totalt fraværende, og jeg sitter igjen med ei lita jente som er livredd alt som har med leger å gjøre.
Har hatt en episode med akutte ryggsmerter selv, ambulanse måtte hente meg, og på vei til fastlegen, får vi beskjed om å vente en halvtime da han sitter i lunsj, da snakker ambulansepersonell med fastlegen selv, jeg mener at når noen kommer i ambulanse med så store smerter, dropper du den brødskiva! Hadde store smerter og klarte ikke å stå oppreist, jeg hang over en stol, det eneste han kom med, var at om jeg ikke vil stå på den måten mer, måtte jeg begynne med en øvelse 3 dager i uka... Jeg er selv PT med lang erfaring, og kjører nettopp den øvelsen fast 2 ganger hver uke!
Ny fastlege så fort det er en ledig.