Tilsvar til vurdering

Overflatisk og lite grundig

Jeg har vært hos ham et par ganger pga dårlig hørsel og tinnitus og føler at jeg får "standardbehandlingen" uten at de tar mine problemstillinger seriøst.
Jeg har tinnitus, men de (han og hans audiograf) snakker om at det ikke er mulig å gjøre noe og at det å tenke positivt nok er det beste.

Når jeg er hos audigrafen får jeg samme dårlige oppfølging. Jeg har inntrykk at at jeg får minimumsbehandling. Jeg har fått mast meg til å teste to alternative høreapparat, men jeg må levere inn det ene for å få testet det andre, slik at sammenligningen derfor blir vanskelig. Når jeg spør hvorfor hun har valgt de apparatene jeg har fått får jeg svada-svar og når hun skal vise meg disse så sier hun bare at "det ligger en bruksanvisning i pakken". Jeg er glad jeg er glad i å sette meg inn i teknologien selv, ellers hadde jeg vært ute og kjøre. Jeg har i dag tatt kontakt med høreapparat-leverandøren for å finne en ny og mer kundeorientert audiograf/ØNH-lege.