Overarbeidet og lite interessert

Min erfaring med Stein Ove er at han er glemsk, distre og virker lite villig til å ta imot forslag eller tenke nytt. Jeg har hatt han som lege nå i 3-4 år og ettersom tiden har gått har det bare blitt verre. En ettermiddag måtte jeg vente i nærheten av to timer for å komme inn (én time er vanlig), og når han skulle sette opp en ny time til meg så kom jeg til avtalt tid bare for å finne ut at han ikke hadde satt det ned i timelista si. Prøvesvar må purres på 2 mnd etter prøve fordi han har glemt å sende svaret, og henvisninger kommer ikke fram fordi han glemmer å fullføre henvisningen. Og forresten, ikke forvent time på under 30 dager med mindre det er hastetime.

Jeg har vært kronisk syk i snart 10 år og går udiagnostisert. Når jeg kom til Stein Ove ble jeg veldig optimistisk fordi han virket oppriktig og selvsikker når han sa "dette skal vi finne ut av!".
Dessverre kan jeg ikke anbefale han eller dette legekontoret til noen som går med lidelser som ikke enkelt kan identifiseres fordi han enten går tom for interesse eller rett og slett drukner i arbeid. Utredning består av gjentatte blodprøver og minimalt med henvisninger.
Når jeg så spurte han om han kunne sende meg til noen å prate med, for å få hjelp til å takle hverdagen fordi jeg lever med smerter hver dag, så sa han at det ikke var mulig. Han kunne derimot gi meg telefonnummeret til krisetelefonen. Også måtte jeg bare sette meg på venteliste til nevrokiropraktor, men det kunne han heller ikke hjelpe med, og ventetida der var to år. Nei, mer useriøst sted skal man leite lenge etter