Frekk og utolmodig

Hun bestemte at jeg bare skulle få henvisning til en av mine problemer og hvis jeg trengte henvisning til den andre saken så måtte jeg bestille time igjen. Jeg er student og bor i Moelv og det sa jeg til henne på mitt andre forsøk for å få hjelp til behandling. Og jeg hadde introdusert mine to problemer som ikke var noe kompliserte i det hele tatt men hun bestemte seg for å si at jeg ikke kunne få henvisning til det andre problemet som var like viktig som det første jeg tok opp. Jeg tok fram problemene mine "sjapt og enkelt" men hun bestemte seg for å gjøre sånn at jeg bare fikk hjelp til en av tingene! Hun bestemte seg for å bruke 20 minutter på å sende meg videre til en person men ikke for å gi meg medisiner til allergi som var det andre problemet jeg hadde. Det er uakseptabelt og uvanlig å bli behandlet på den måten.

Jeg har aldri sett noe lignene. Og det er ikke snakk om at hun var i rute til å bare henvise meg til en av tingene fordi hun kunne ikke behandle problemene mine uansett, jeg måtte bare få to henvisninger.