Velg en annen lege!

Denne legen har alt for mange pasienter på sin liste til at hun klarer å følge opp de hun har. Det tar mange uker å få en time. Haster det å snakke med legen? Da får du tlf time om 3 uker.
Legen glemmer å ringe deg om du var så heldig å få en tlfkonsultasjon som du har ventet på i tre uker. Og etterpå sender legen DEG regning for "ikke å ha møtt opp" når det er legen selv som glemte ut å ringe.

Ingenting er alvorlig nok til å bli henvist videre til noen spesialist. "Det er ikke nødvendig" sier hun om alt.

Legen er alltid forsinket, har utrolig dårlig tid til deg når du først kommer inn og koster meg ut dørene etter 8 minutter. Har spurt om å få dobbeltime. Men det opererer de ikke med på dette legekontoret.

Telefontiden på legekontoret er så kort at alle pasientene ringer innenfor de 2 timene telefonen er åpen. Noe som resulterer i at du ikke kommer igjennom på tlf i det hele tatt.

Prøver du å bruke e-konsultasjon får du aldri svar. Ikke vits å prøve engang.

Legevakten har hjulpet meg med å komme igjennom på tlf flere ganger og kommandert at legen MÅ ta imot meg. Dette er så dårlig pasientbehandling at denne legen frarådes på det sterkeste!

Flotte moderne lokaler og serviceinnstilte sykepleiere som jobber der er eneste positive med dette legesenteret.