Tilsvar til vurdering

Kaos og utilgjengelig

Har ingen bakgrunn for å kritisere det legefaglige. Men det jeg kan kommentere på er brukeropplevelsen:
1. Veldig lang ventetid, uoversiktlig venterom, hvis man ikke sitter riktig, blir man ikke hentet inn. Ting er generelt kaos.
2. Nær umulig å få tak i.
3. Ganske nedlatende og egentlig ganske frekk mot sine pasienter.
4. Tilnærmet seg min 2-åring uten noen form for introduksjon, bare vrei hodet rundt for å få tilgang til øret for å suge ut det som var der.
5. Fikk tilsendt en faktura, som var feil. Har prøvd å ring 16 ganger over den siste uken. Har ikke fått kontakt, når purringen kom betalte jeg like greit.

For å være ærlig er var det en fasinerende studie av en potensielt en veldig flink fyr som kun er opptatt av å gjøre fag så effektivt som mulig. Med konstant kundestrøm, så fungerer jo det fint for hans forretningsmodell. Jeg vil egentlig ikke si at jeg er missfornøyd, men bare litt oppgitt over hvordan man behandle «kundene» sine.