Gruet meg til å møte opp.

Jeg hadde regulering i 4 år med Yngvil som behandler. På de 4 årene møtte jeg henne rundt 3 ganger. Alltid tannpleiere/studenter som jobbet på tenna mine. Hver gang Yngvil var der kom hun med kommentarer og bemerkninger som gjorde meg veldig ukonfertabel, og som fikk meg til å skjemmes over meg selv og tenna mine. Tror ikke hun nødvendigvis mente noe vondt, og muligens ikke klar over hvor respektløs og nedlatende hun oppførte seg, men jeg gruet meg alltid for å møte opp og håpet alltid hun ikke kom til å være der. To ganger jobbet hun med tenna mine og det var sykt smertefullt. Hun var alltid veldig brutal i måten hun strammet og fikset på reguleringen og hvis man sa noe på det kom det no sånt som "dette tåler du". Var alltid livredd når hun skulle gjøre noe i munnen min, følte hun tok for hardt i og det bare var et spørsmål om tid før hun kom til å glippe noe verktøy og skade meg. Hun dro alltid raskt etter og overlot resten av arbeidet til tannpleierene. Var litt som om hun bare ville bevise hun "fortsatt kunne det" og gikk videre til andre viktigere ting.
Har fortsatt intens tannlege skrekk idag.

Dro tilbake i år for å fikse løsnet stang på reguleringen. Yngvild var såklart ikke der. Var helt utrolig dyrt (men antar tannlege behandling generelt er det), glemte å betale regningen jeg fikk med meg pga måtte vente på å få råd senere i mnd (min feil såklart). De sendte purring til en adresse jeg aldri har bodd på, og fikk ny regning til meg nesten en måned senere, såklart med ekstra gebyrer pga jeg ikke hadde møtt frist på purring jeg aldri hadde fått. "er i systemet vårt nå så ikke noe å gjøre med det, men beklager det ble sendt feil" fikk jeg høre. Betalte regningen samme dag. Nå en over en uke senere har jeg fått inkassovarsel på regningen jeg allerde har betalt.

Kort sakt: anbefaler å unngå Yngvild på det sterkeste.