Enestående person og tannlege

Jeg brukte denne listen for å se hvilken tannlege som jeg skulle velge etter å ikke ha turt å dratt til tannlege på 16 år. Valget falt etter hvert på Morten, og det var virkelig ett av mine beste valg her i livet. Om du skal velge en tannlege så kan jeg ikke anbefale Morten mange nok ganger.

Første gang jeg skulle til Follo Tannlegesenter så snudde jeg nesten i døra pga tannlegeskrekk, men valgte heldigvis å gå inn.

Morten og hans kollegaer tok meg virkelig godt i mot og jeg kom meg fint i gjennom første besøk.

Besøk nr 2 skulle vi borre og jeg var igjen nesten nære ved å snu i døren. Denne timen viste seg å bli den desidert beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt, en veldig fin og behagelig time.

Nå har jeg kommet hjem etter mitt tredje besøk hos Morten, jeg gledet meg før besøket og gleder meg igjen til jeg skal tilbake. Dette besøket var like fint som det forrige om ikke bedre.

Se vurderingen under her som er skrevet 29 juni 2020 "Faglig dyktig, og et godt menneske" - Denne er så godt skrevet at jeg ikke vet hva annet jeg skal tilføye enn å skrive om min opplevelse hos Follo Tannlegesenter.

Er du redd for å få bedøvelse sprøyte eller om du er redd for å borre så gjør deg selv en tjeneste å tør å dra til Morten, du kommer ikke til å angre på det.

Morten fortjener virkelig all skryt som han får og han burde ha hundrevis av disse tilbakemeldingene.

Han har fått meg til å glede meg til å dra til tannlegen!

Takk Morten!