Helt bortkastet tid og penger

Det er aldeles kritikkverdige forhold ved denne klinikken som burde aldri finne sted på et ordentlig sted:

1. Denne øre-nese-hals klinikken har ingen toalett. En gang til, ingen toalett tilgjengelig for pasienter, kun for ansatte. Hvis man skal skylle munnen eller rense nesen før eller etter at du har vært hos legen, må du ut og finne toalett et annet sted.

2. Forvent lang ventetid. Anbefaler å kjøpe minst 1,5 - 2 timers parkering for å slippe unna parkeringsbot. Vi måtte vente i 50 min etter opprinnelig avsatt time. For å komme inn til legen og være der inne i 2 minutter for å få utydelige og knappe svar på våre spørsmål.

3. Ubemannet resepsjon. Den driftige assistenten til legen prøvde så godt hun kan, men det trengs en resepsjonist på en slik klinikk som har så mange pasienter.

4. Det sitter alltid mange pasienter på venterommet, men legen tar det med knusende ro. Lange uforståelige pauser mellom pasienter som er innom legen i 3-5 minutter.

Ønsker du å få legehjelp bør du finne deg et annet sted. Men hvis målet ditt er å sitte time etter time på venterom og betale en betydelig sum for dette, er du på riktig plass.