Misfornøyd med oppfølging før og etter operasjonen

Ble operert av Bjørgul januar 2022 da jeg fikk satt inn en hel-kneprotese.
Virket utrolig rotet før operasjonen, skulle sende resepter på legemiddel jeg skulle ha med meg. Purret på disse helt frem til dagen jeg skulle ta operasjonen.
Når jeg kom dit så spurte HAN om JEG hadde med medisinene som HAN hadde skrevet resept på!!
Rett før jeg skulle på Operasjon salen så skulle jeg ta en cocktail med tabletter inkl. Kortison, hadde snakket med han før om det pga jeg har diabetes og reagerer veldig på de medisinene, fikk til svar at det gikk nok greit å ta dem! sykepleier måtte si at nei han skal ikke ha dem.
Etter operasjonen så var jeg der i 3 dager og dem på kirurgisk avdelingen var fantastiske, så kred for det.
Måtte purre 2-3ganger for å få sykemelding.
Når jeg kom hjem så fikk jeg en del komplikasjoner å ringte dit, han ringte aldri opp igjen.
Dette skjedde et par ganger. Nå etter 3 mnd synes fastlegen at jeg skal ta røntgenbilde av kneet og se om alt er ok. Må gå på betennelse dempende tabletter.
Snakket med kirurgisk avd. tirsdag 3 mai og fikk da en telefonkonsultasjontime på Torsdag 5/5 kl 1645. Klokken 19 ringte jeg Aleris og lurte på hvorfor han ikke hadde ring som avtalt? Det ble veldig stille i andre enden lenge, så sier hun på sentralbordet: dette er litt pinlig! Han har jo sluttet for 1-2 mnd siden!!! Så jeg håper virkelig at Aleris tar tak og rydder opp i situasjonen som både dem er i og jeg er I, absolutt ikke fornøyd.