Anbefales ikke

Prøvde å booke time hos denne fastlegen pr. telefon. Det gikk ikke. Sendte så melding via nett, hvor jeg da fikk beskjed om å kontakte resepsjonen for å bestille time. Jeg svarte tilbake at jeg allerede hadde prøvd det og jeg fikk ikke kommet gjennom noen av gangene. Fikk ny melding med åpningstidene (noe jeg allerede visste). Legen var da så frekk at hun tok seg betalt for begge meldingene med opplysninger. Da jeg ringte kontoret (og for en gangs skyld kom gjennom) så møtte jeg på den mest utrivelige stemmen noensinne. Jeg var vennlig og spurte om hun kunne hjelpe meg å få kontakt med min fastlege for her var det nok skjedd en misforståelse og jeg ville ikke betale regningen før jeg var sikker på hva det var. Stemmen ble bare ennå sintere og påsto jeg hadde sagt at jeg nektet og betale og dette var meldingen hun skulle gi legen. Nei hele kontoret og fastlegen var skikkelig utrivelig opplevelse. Byttet fastlege før jeg hadde fått møtt henne ansikt til ansikt.
Hadde det gått å gikk 0 stjerner så hadde det heller blitt det.

P.s: sliter du med din mentale psykiske helse så må du for all del ikke gå til denne legen.