Uprofesjonelt og utrygt

Var her for første gang etter at jeg byttet lege, og kom til en eldre mannlig vikar.

Resepsjonen og venteværelset var trangt og skittent.

Legekontoret var møblert som en gammel stue og virket verken sterilt eller trygt. Det luktet også vondt der inne.

Jeg skulle bytte P-stav, men legen hadde ikke skrevet ut resepten jeg hadde bedt om, 3 uker tidligere. Den ble skrevet ut mens jeg satt på venterommet, så fikk jeg løpe og hente, og komme tilbake til timen. Da jeg kom tilbake nektet legen å sette inn P-staven og henviste meg til kirurg, tror jeg. (som er greit nok, jeg ønsket ikke at legen skulle ta i meg).

Det var ingen kommunikasjon innad på kontoret - legen visste ikke at jeg var der for å bytte p-stav og visste ikke hva resepten var til, før han leste på boksen jeg tok med fra apoteket. (han så helt forvirret ut da jeg ga han esken)

De i resepsjonen var så behjelpelige de kunne, men det var ingenting de kunne gjøre.

Jeg har aldri vært borti et mer uprofesjonelt og utrygt legekontor. Jeg bytter fastlege med en gang, for hit vil jeg ikke tilbake.